شیش سال از اولین روزی که توایس و وانسن متولد شدن میگذره

لازم نیست بگم توایس چقدر برام با ارزشع چون میدونید

به خودم بخاطر وانس بودنم افتخار میکنم^^

توایس برای من حکم دارو با درمان قطعی توی بدترین شرایطه 

وقتی خسته ام به سختی هایی که کشیدن و دربرابرش مقاومت کردن  فکر میکنم و این قوی ترم میکنه...

وقتی ناراحتم خنده هاشون ارومم میکنه

توی تمام لحظات سخت باهامن

و این برام باارزشه

توایس برای من حکم عشق ناتمام رو داره 

هر عضو عشقش رو به اعضای دیگه به نحو خودش نشون میده

مثلا اون روز که دنیل و جیهیو جدا شده بودن و مومو لایو بود و حین لایو جیهیو به مومو زنگ زد و مومو بخاطر اینکه میخواست با جیهیو حرف بزنه لایو رو تموم کرد

یا مثلا موقعی که جونگیون و مینا نبودن و هربار که توایس اواردی میبردن سانا با صدای بلند اسمشون رو داد میزد و میگفت ما این اوارد رو برای شما بردیم 

از جوری که به وانس عشق میورزن هم نگم براتون

پیشنهاد میکنم یکبار کورا کورا رو با معنی بخونید درسته غمگینه ولی من عاشقشم 

فیل اسپشیال هم که همه دیگه گوش کردید

^^

توی بیساید ها به نظرم BE AS ONE و ONE IN A MILLION جزوه زیبا ترینان^^

 خب از جو احساساتی بیایم بیرون

کی امروز لایو استریم توایس رو دید؟؟؟؟

میتونم بگم با هالک و رامن تویینز قشنگ ترکیدم از خنده پاشیدم به در و دیوار

مطمئنم هیچ کس نفهمید ولی موسا بخاطر اینکه شبیه نودل باشن موهاشونو فر کرده بودن

و از داهیون هالکه هم نگم براتون

و جونگیون تو لایو بود....

ترک بیساید آلبوم فرمولا اف لاو کندی رو هم اجرا کردن..عرررررر زیادی قشنگ بود من مرگگگگگگگ😭😭

مینا مامان و نایون نینی

جیهیوی کاکتوس😂😂

بچم کجاش کاکتوسع به اون جذابی و مهربونی

جویی ورژن ایسک 😂😂

چه یونگ VS اسکویید گیم😂😂😂😂😂😂

جونگیون مرد دایناسور سوارر😂😂😂

کلا لایو استریم ششمین سالگرد سوژه ای بیش نبود😂😂😂

کی زیرنویس پیدا میکنم براش....

و منی که هنوز وقت نکردم لایو تولد استی رو با زیرنویس ببینم انی وییی:/

توجه دارید من گم و گورم؟؟؟

بله فردا مثل جن پدیدار میشم فعلا شبتون بخیر

راستی...تولدم مبارک:/

جمعه اس ولی از اونجایی که احتمالا تا 15 روز دیگه اینجا نمیام الان به خودم تبریک میگم

عسلی جذاب

ای مولتی فن مولتی فنان 

ای خوره ی آهنگ 

ای کسی که داری مثل انسان بالاخره رفتار میکنی

تفلدت مبارک 

خودمونیما زود بزرگ شدم://

چیخخخ

می روم درس هایم را بخوانم که فردا آزمونی بسی مهم دارم

شبتون مانند چشمان نایون پر ستاره

و مانند سخنان گران بار چانی آرامش بخش باشد😀

گود نایت