میتونم بگم خیلی وقته این حرفا تو دلمه

از وقتی که فندوم اولم تغیر کرده

"میدونم اینکه همیشه از کیپاپ حرف میزنم سردرد اوره ولی خب من زندگیه دیگه ای به غیر از کیپاپ ندارم"

بعضی اوقات دلم میخواد ارمی هارو بگیرم زیر مشت لگد 

چرا بس نمیکنن؟

چرا خسته نمیشن؟ 

قدرتشونو به رخ میکشن؟

آره بزرگیم 

نه من دیگه نیستم  بزرگن 

آره وانس کوچولوعه 

تنبله

آره پرکار نیستیم و نمیتونیم واسه گروهامون یه میلیارد بازدید بیاریم 

آره توایس لوسن 

وانس احمقن 

ارمی خوب

ارمی ماه

ولی بس کنید

بس کنید این همه حرف مفت رو 

من دگ از این همه سر و کله زدن باهاتون خسته شدم ارمی 

میدونم دست خودتون نیست

ولی سنجیده حرف بزنید

اون مغز لعنتیو اکبند نگه ندارید

وانس الان حالش بد هست به اندازع ی کافی

بیشتر از این گند نزنید توش

من 5 سال ارمی بودم

از استن کردن بنگتن پشیمون نیستم

هنوزم استنشون میکنم

ولی دگ به خودم نمیگم ارمی

کلمه ی ارمی یه زمانی حرمت داشت

الان سگ سر کوچه هم اسمشو میزاره ارمی 

من ترجیح میدم یه چیز معمولی باشم

ادمم نبودم هچ ولی ارمی نباشم

واقعا حیف پسرای با استعدادم که فناشون به احمقی شماهان