شانس گندم دیروز که از کلاس اومدم بیرون... 

نتم تموم شد البته وای فایم تموم شد:/

بابامم گفت برات تا سه شنبه صبح که کلاسات شروع بشه نمیخرم نت...

درحال حاضرم با نت ضعیف مورچه ای مامانم اومدم که تا یه چند دقیقه دگ شایدم بیشتر قطع میشه

انی وییییی

نتونستم حتی اجرای دیروز دومینو رو ببینم

تیزر د فیلز رو هم نتونستم ببینم

فوتوکانسپت هارو نتونستم آپلود کنم بزارم وب توایس

حتی به ام وی بد لاو کی هم نرسیدم:/

پ.ن:آیا نمیدانستید من شاول ام؟

آیا نمیدانستید من برای مینهو بال بال میزنم

نچ

نچ

...

حس میکنم خدا از قصد نتمو تموم کرده که بشینم کتاب جدیدمو بخونم

همینی که عکسشو گذاشتم 

یک شب فاصله

خیلی قشنگه

خیلی اشک اوره 

هنوز 100 صفحه اش رو خوندم دلم گرفته ولی دوسش دارم

کلا من عاشق کتابم

یکی از بخشای کتابش با این جمله شروع میشه 

فکر خطرناک وجود ندارد خوده فکر کردن است که خطرناک است 

باید بگم خیلی تاحت تاثیر این جمله قرار گرفتم :/

البته جملات تاثیر گذار دیگه ای هم داره ولی این یکی بهتر از همه اس

...

شما هم فهمیدید دومینو ام وی نداره نه؟؟

کلون شدیم

راستش تنها ترکی که از ام وی داشتنش مطمئن بودم دومینو بود"/

...

تازگیا علاقه ی شدیدی به آهنگ جدید استی سی پیدا کردم

/"

بالاخره باهاشون کنار اومدم؟

فکر کنم آره /"

...

لوکو  و سوآیپ بعد دیگری از زندگی من هستند یونو

ایم گتینگ لوکو لوکو کو...