و بله این چند روز اینجانب به حدی با موفقیت های اسکیز ذوق زده میشم که میشینم گریه میکنم:/

جاتون خالی امروز بعد از اولین بردشون واسه سوریکون نشستم گریه کردم

علاوه بر اون اسکیز میلیون سلر شد به عنوان اولین ارتیست جی وای پی

و من دوباره گریه کردم:/

تازه واسه 50 میلیونی شدن سوریکونم نشستم مفصل گریه کردم:/😂😂

"فک کنم صد میلیونی بشه من دریا راه بندازم تو خونه"

یعنی گاهی مواقع دلم خودزنی میخواد😂😂

وه 

خدایا امروز داشتم یسری از سخنان گران بار پاپی سونگمین رو در ویدیو کال میخوندم

لعنتی

جایزه لاس زنی سال باید برسه به این پاپی:/

ایححح 

البته مینهو هم کم لاس نمیزنه ها:/

وه

خدایی میخوام ببینم چی به بنگ چان میدن که اینقدر روی استیجش با بیرون استیجش متفاوته:/

روی استیج یه گرگ درنده ی...

بیرون از استیج 

بچه گرگم نیست 

بخدا از فلیکس جوجه ترع :/ 

پ.ن:و جوری که من هنوز بعد این همه مدت با I am you  زجه میزنم"/

I AM YOU