از 15 مهر نیومدم اینجا....

چقدر خوبم من....

راستش این چند روز اینقدر سرم شلوغه که وقت برای سر خاروندن هم ندارم

از شنبه نتونسته بودم برم حموم بس که سرم شلوغه...

منی که باید از حموم میکشیدنم بیرون..:/

از شنبه کلاس زبانم شروع شده و باید تا اونجایی که میتونم برای این چند ترم بخونم

اینقدر حجم درسام سنگینه که به زور میخوابم

جونم واقعا رفته...

وه راستی بایس دار شدم تو اسکیز

خب این یه بحث جداس ولی بایسم فلیکسه 

...

خب راستش تصمیم گرفتم برای یه مدت طولانی بزارم برم...

البته در بازه ی زمانی کامبک توایس و اسکیز و نیزیو هستم:/

ولی نه زیاد:/

فقط در حد گذاشتن پست و زدن ساب که البته کار هر روزمه 

ولی یه هفتس که به فکر ساب و اینجور چیزا هم نیوفتادم

این دو هفته یکم حجم درسام زیاده و امتحان داریم 

تازه نه امتحان ماهانه امتحان معمولی

ولی بازم به حدی براشون میخونم که کتاب متابامو از جلو دستم جمع کنم

در نتیجه از بودن من لذت ببرید😂😂😂

امروز کلاس زبان داشتم و الان ترم high رفتم و تو این ترم یجوریع که ی جلسه پرسش و ی جلسه تدریس و برای پرسش هم همیشه داوطلبیه

و بله این برای منی که بیس چهاری دستم بالاست خیلی خوبه 

و بله امروزم اولین داوطلب پر جرعت اینجانب بود😎

خب گند نزدم ولی عالی هم نبود 80 شدم

و اینقدر امروز دستم بالا بود که معلم کم مونده بود بندازه از کلاس بیرون منو :/

ورک بوک رو ازم نپرسید و اینقدر سرش غر زدم که مجبور شد اولین داوطلب از من بپرسع😂😂

اهههههه هوم ورک داریم ولی نمیفرستیم براش....

یکی نیست بگه وقتی نمیفرستی مجبوری میشینی همه چیو مثل احمقا مینویسی؟

...

من برم به ریاضی جاتم برسم....

فوتتتت فوتتتتتتت

پ.ن:حتی پینترست هم منو اقفال میکنه که بایسم عوض کنم تا میرم توش منو با جیسونگ اتک میکنع:///