استاااا ویت اسکیز قسمت اول:هشدا میدم کاور داینوسوس رو نبین سوفی..!

"""قبل از شروع باید بگم این کمی از زندگی استی وارانه ی منه که مینویسم اینجا""" 

دقیقا یادم میاد داشتم واسه فاینال میخوندم

به زور وای فای روشن کرده بودم که یواشکی اس بی اس ببینم 

و موفق شدم

سره اجرای داینوسوس

راستش فهمیدم نباید استی فندوم 40 ام یا شایدم بیشترم باشه 

راستش گروهی که داینوسوس رو کاور میکنه قطعا نرمال نیست

و گروهی ام که نرمال نباشه

قطعا جاش تو فندومای آخر من نیست

اون روزا فقط به توایس و بنگتن اهمیت میدادم

ولی بعد از اون رو همه چیز عوض شد

هر لحظه بیشتر و بیشتر فندومام رو بالا میومد

تا جایی که دیگه نتونستم مثل قبل فنه بنگتن باشم 

راستش گروه های پسر به غیر از توباتو و بنگتن(که البته هنوز جای توباتو تکون هم نخورده )هیچ وقت تو فندوم اولای من نبودن

ولی اسکیز کلا یه شبه زندگیمو عوض کرد

نمیگم قبلش خیلی اسکیزو میشناختم

به غیر از ام وی های جدیدشون واقعا دنبالشون نمیکردم

مغزم خوب منو میشناسه(راستش منو مغزم ماجراهایی داریم که باید اینم واسش پست بزارم 😂😂)

اون روز میدونست اگر تا اخر ببینم اجراهای اسکیزو دگ نمت چشممو از روشون بردارم

همش بهم هشدار میداد که نبینم ولی من به حرفاش گوش نکردم

و الان شدم یه پا منبع خبری با مغز پر از اخبار لحظه به لحظه ی اسکیز 😂😂

وب اسکیز هرچقدرم ناقص باشه و بهش نرسم

بازم عاشقشم

و درسته گاهی اوقات اون رگ تو مخیم میگیره یچیزایی میگم

ولی زیاد برام مهم نیست دقیقا اونجا چه اتفاقی بیوفته

من بازم همیشه اونجام 

حتی اگر بدونم آخرین روز زندگیمه^^

بازم پیش اسکیزم 

و بایسم ندارم و همشونو یجور خاصی دوست دارم

بدون ذره ای تبعیض قائل شدن

پ.ن:امروز سر کلاس ادبیات نصف شدم 

بدم میاد من از این کلااسس

عوضش چقدر سر کلاس شیمی آرامش داشتم:/

پ.ن2:هان +ارای گادز منیو ...یونو میمیرم براشون^^