وهههههه!
انیونگ
دیشب هل هلکی یچیزی نوشتم و مطمئنم که ریدم به شخصیت خودم.
انی وی پست دیروز رو فراموش کنید البته اگر دیدیتش:/
ایشالا که نخونده باشید.
پ.ن:و منی که نت ندارم
#از مشکلات خانه مادر بزرگ
یعنی دیروز پدرم دراومد تا از مامان بزرگم واسه دیدن اسکارز نت گرفتم."و نشسته بودم داشتم گریه میکردم گفت دیدی بهت نت میدم میزنه به سرت؟"
ولی موفقیت آمیز بود.
پ.ن2:فقط از ساعت 7:45 صبح تا 13:30 بعد از ظهر نت رو بدون چون و چرا بهم داد چونکه باید میرفتم مدرسه حتی اینجاهم مدرسه ولم نمیکنه....:/
بوی ای بوی ای بوی ای نو اند ای نو یو گات د فیلز
پ.ن3:وقتی عنه د فیلز رو درمیاری...
نزننزحزر آقا آقا من اعتراض دارم جناب خانم/آقای استایلیسته هوانگ هیونجین اون چه لباسی بود
اصلا من اعتراضم به خوده هیونجینه موهاشو کوتاه کرده یاد گرفته برو بلند بلوند کن که همون طور بیشتر میپسندمت:_/

پ.ن4:عکس بالا👆
این چالشای جدید اسکیزو دیدید؟لباساشون تغیر میکنه؟
من کلا عشق اون چالشارو دارم نمد چرا میبینمش لذت میبرم اصلا😂😂😂😂
سئو چانگبین ووش این بشر داره منو اقفال میکنه بایس دار بشم"موفق نمیشه اگرم بشه کلا به مدت یک هفته"
لعنتی چرا انقدر جذاب عه
فینن
با پاما"هاپو جدیده ی هان" چه میکنید؟
من میرم عکسشو نیگا میکنم ذوق میکنم دوباره بر میگردم به حالت عادی
وایییی خاطرات امروز رو بزارید تعریف کنم
نشسته بودم داشتم قسمت اول و دوم کینگدام ویک رو میدیدم"آن استیج و آف استیج"
بعدش اون قسمت رسید که پسرا با مینجو'مینجون' حرف میزدن و فقط مود چانگبین شبا زود بخواب شیر زیاد بخور قدت بلند بشه. منم زدم زیر خنده با صدای بلند داییم گفت اینقدر دلم میخواد بفهمم داری چی میبینی که نگم برات
بله ابروم رفت انی وی به یه ورمم نبود و در ملع عام قهقهه میزدم و همه عاقل اندر صفیح"سفیح؟سفیه؟..؟"نیگام میکردن:/

پ.ن:مینجو همون چیز بچه هست تو اجرای راند دوم کینگدام که اشکای چانگبینو پاک میکنع..
وایی پیشنهاد میدم ال اف د فیلز رندوم دنس توایس رو حتما ببینید چونکه نایون هارتتون رو ذوب میکنه با اون کیوتچه بودنش
اصلا این کیوتچه"سرقت ادبی از کریستال"جوری کیوته که نگم براتون دلتون ضعف میره براش 😍😍😍😍😍😍😍😍
دیروز که داشتم ساب ام وی ریکشن رو میزدم فهمیدم که چقدر از جونگیون فیلم گرفتن ولی شاید حتی 10 ثانیه ازش رو هم جین یانگ نزاشته تو ام وی😭😭😭
این حق دخترم نیست باور کنید نیست
دختر قشنگم فرشته ی نجات توایس و وانس
لیدر دوم توایس
این واقعا رسمشه؟
الحق که عقلتم مثل همون قیافت کریه عه جین یانگ...
همممم خب چسناله بسه
خب دیگه برای کی عر بزنم خدارو خوش بیاد؟
فعلا کسی رو ندارم ولی به زودی پیدا میکنم...
اسکارز رو حتما گوش کنید و باهاش گوشاتونو نوازش بدید
پسرام توش از سختیایی که کشیدن گفتن
"😢😢😭😭😭😭"
نیم ساعته دارم پست مینویسم الان ساعت 4:35 دقیقه اس
از خواب بیدار بشم ونت بیاد دستم این متن را از نوت های موبایلم تو بیان کپی پیستش میکنم و سپس پستش میکنم و دوباره میخوابم
گود ایونینگ؟افترنون؟نایت؟

الان دگ نایته:/

و همین الان نت گرفتم:/