تقریبا از بعد از آخرین قسمت کینگدام قول دادم دیگه I'll be your man رو گوش ندم

حتی اگر کسی مجبورم کرد هم دلم نمیخواست یاده کینگدام بیوفتم/"

ولی امروز بدون اینکه کسی مجبورم کنه رفتم سراغ I'll be your man

خاطرات اون قسمت کینگدام یادم اومد

اون روز...

واسه خودم مجلس اخر شدن گرفته بودم

:/

 "یکی از اخلاقای گوهم اینه که وقتی یه اتفاقی میوفته حس میکنم تا اخر همونه انی وی من به استی اعتماد دارم"

جاتون خالی هدفون گذاشته بودم گوشم بعد به پارتای انگلیسی میرسید بلند میخوندم گریه میکردما:$

مطمئنم اونقدری که من غصه خوردم هیچ کس غصه نخورد سر اون قسمت

هنوزم حس خوبی نسبت بهش ندارم

بخوام زیاد بهش فکر کنم

با اینکه الان اسکیز اوله"جرررر ام نت یه هفته ی کامل از 17 و18 ام نمد چندم تا 23 آگوست قراره تر تر چیز میز از کینگاش منتشر کنه♡<>♡"

ولی حس میکنم سر اون اپیزود حقشون خیلی خورده شد

انی وی بیخیال غم و اندوه:/

.

.

.

کریستال بیا جیغ جیغ کن سرم پاشم ساب اپیزود چهار پشت صحنه ی نیزیو اسکوت رو شروع کنم

یونو

شروع کنم نهایتا 1:30 کار داره:/

ولی کیونم جمع نمش شروعش کنم:/

.

.

.

عکس بالا را میبینید

به زندگی های اینجانب سلام کنید...

مینسونگ

البته چانگلیکس نیز هست^_^

اصلا روزم روز نمش اگر مومنت نبینم ازین دو کاپل&_&

هیققق

زندگی های من^_^